طراحی لوگو حوله هلدینگ نارین ساپ

سفارش دهنده: آقای حسینی / آبان ۱۴۰۰

طراحی لوگو حوله هلدینگ نارین ساپ

شروع ماجرا…

داستان طراحی لوگو، شبیه داستان شروع یک رفاقت است. حس خاص و متفاوتی که در ابتدا باید در ذهن و قلب شما ایجاد شود تا بتوانید به بهترین شکل از آن با طرف مقابل سخن بگویید.

داستان برند چگونه شکل می‌گیرد؟

ایده اولیۀ طراحی، یک نشانه در ذهن طراح است که از هويت و استراتژی برند نشأت می‌گیرد و بر همین اساس مرحله‌ به‌ مرحله ادامه می‌یابد.

استراتژی برند در واقع تدوین کلیه مسیرهایی است که می‎تواند برند (کسب‌وکار) را به اهداف خود برساند و مأموریت ما به‌عنوان طراح گرافیست، نمایش صحيح، خلاقانه، زیبا و هوشمندانه هویت بصری برند است.

این داستان : نارین ساپ

صنف نساجی در میان صنایع ایرانی، صنعتی بسیار مهم و رقابتی است. برای دیده‌شدن و رقابت در این صنعت باید برند‎سازی بصری و محتوایی متمایزی انجام شود؛ به‌گونه‎ای که مزیت‎های رقابتی برای هر مخاطب قابل لمس باشد.

در آبان ماه  سال ۱۴۰٠ مالک برند نارین ساپ جناب آقای حسینی به تبریز لوگو مراجعه کردند و پس از مشخص کردن نکات تمایز و ویژگی‌های بارز این برند، مسیر ایده‎پردازی و طراحی لوگو شروع شد.

نارین ساپ در زبان ترکی به معنای “نخ ظریف” است.

لوگوی نارین ساپ علاوه بر معنا و مفهوم‎دار بودن و اشاره به ماهیت محصولات، باید نماد حرف اصلی برند را در قالب خاص خودش نشان می‎داد. ما برای طراحی لوگو دو مشخصۀ زیر را در نظر گرفتیم:

 حرف اول کلمۀ ساپ (S)؛ المان نخ که المان اصلی نام تجاری برند است 

 الهام گرفتن از شکل انحنای حولۀ تا شده در طراحی حرف S  و انحنای طبیعی حالت نخ در نوشتن کلمه (narin sap) در لوگوی اصلی

داستان رنگ لوگو

لوگو ترکیب دو رنگ سبز و آبی است: 

رنگ سبز الهام گرفته از طبیعت و اشاره به متریال مرغوب و طبیعی آن دارد؛ 

رنگ آبیِ اقیانوس نماد پاکی است و اشاره به ماهیت مصرفی محصولات دارد.

برند باید به بهترین نحو دیده شود!

هویت بصری برند به‌همراه رنگ‌های اصلی و مکمل باید در ست اداری، پترن، اقلام تبلیغاتی، اقلام بسته‌بندی محصول و تمامی جاهایی که برند حضور دارد به بهترین شکل استفاده و دیده شود.

هر طیف از محصولات، هویت جدا دارد!

هولدینگ نارین ساپ با در نظر گرفتن ویژگی‌های سنی، رفتاری و سلیقه‌ایِ مخاطبان خود، برندهای متنوع دیگری مثل tooti ،leval home ،anna barons با هویت‌های بصری منحصربه‌فرد روانۀ بازار کرده و ما برای هر یک هویت‌ مستقلی خلق کرده‌ایم. 

اینجا استودیو تبریز است و هر لوگو داستان خاص خودش را دارد.

این داستان‌ها ادامه دارند…

  • طراحی لوگو
  • طراحی لوگو تایپ لاتین
  • طراحی ست اداری
  • طراحی پترن
  • طراحی اقلام تبلیغاتی
  • طراحی اقلام بسته بندی محصول