طراحی لوگو شرکت صوفی

سفارش دهنده: آقای بقائی نیا / شهر ارومیه / اسفند ۱۳۹۹

طراحی لوگو شرکت صوفی؛ آقای صوفی مدیر کسب و کار اینترنتی با محتوای تحلیل و سیگنال دهی در مورد انس جهانی، سهام تسلا و ارز دیجیتال است.

آقای صوفی در بریف برای ما از اهمیت نام صوفی در این بازار و انس جهانی و سهام تسلا صحبت کرد. طراحی لوگو شرکت صوفی باید نیازهای مشتری را که شامل ویژگی های زیر است برطرف کند. از المان صوفی، صوفی گری یا درویشی که از نماد مردی چرخان، المان دلار و زمان که در واقع از ارکان اصلی این کار است استفاده شده. از ترکیب این سه المان  لوگویی طراحی شده که نام صوفی، زمان و نماد سکه استفاده شده است.

لوگو صوفی از دایره ای تشکیل شده که در محیط دایره نوشته‌ی صوفی در پایین و سهام تسلا و انس جهانی در بالای دایره که نماد سکه است جای گرفته.

نماد صوفی‌گر یا همان درویش در وسط به شکل ساعت شنی یا همان نماد تایم طراحی شده. از لوگو تک رنگ برای پروفایل شبکه های اجتماعی نیز میتوان استفاده کرد.

لوگوی شرکت صوفی بسیار مختصر و در عین حال گویای کسب و کار مشتری طراحی شده. رنگ های بکار رفته در لوگو رنگ سفید، آبی و زرد است. رنگ آبی نشان از آرامش اعتماد، وفاداری، حکمت، اعتماد به نفس، هوش است. رنگ زرد نشان از ریسک پذیری، دانش و حکمت است.

زرد، توانایی های ذهنی را تحریک می کند و به عنوان نماد عقل و خرد شناخته می شود. رنگ آبی و زرد که هر دو جزو رنگ های اصلی هستند و هر دو رنگ قوی و قدرتمندی هستند که به مخاطب حس اعتماد منتقل میکنند.

  • طراحی لوگوی تصویری