طراحی لوگو لوازم ورزشی سام اسپورت

سفارش دهنده: آقای طلوعی / شهر تهران / اردیبهشت ۱۳۹۸

طراحی لوگو لوازم ورزشی سام اسپورت: در ابتدا لوگوتایپ این مجموعه طراحی شد. طراحی فارسی و انگلیسی این مجموعه از حالتی کشیده استفاده شده. کشیدگی حروف حس ورزشی به لوگوتایپ میدهد. سه حرف سام ، SAM کشیده طراحی شده. خطوط کشیده و پیوسته طراحی شده در لوگوتایپ.

برای طراحی لوگو برند سام اسپورت از حرف (سـ) استفاده شده. ترکیب چهار حرف سـ در کنار هم لوگو را تشکیل میدهد. لوگو ساده و گویای ویژگی های این مجموعه است.

رنگ های بکار رفته در طراحی لوگو لوازم ورزشی سام اسپورت نارنجی و آبی است. استفاده از رنگ آبی به دلیل فروش محصولات شنا و دریایی است و نارنجی بدلیل فروش محصولات کویر و …

رنگ نارنجی یکی از رنگ های ثانویه است که از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد به دست می آید و جزو رنگ های گرم طبقه بندی می شود. نارنجی رنگی است که برای توصیف غروب خورشید و آتش به کار می رود و مکمل آن، رنگ آبی می باشد.

آبی رنگ اعتماد، مسئولیت پذیری، وفاداری و صداقت است. آبی بی ریا، کم حرف و ساکت است. بی در کاهش تنش و استرس مفید است. ضربان قلب و اشتها را کاهش می‌دهد. آبی برای ذهن خاصیت درمانی دارد و برای جسم قدرت و یکپارچگی به همراه می‌آورد. در مراکز درمانی و توانبخشی رنگ پرکاربرد و مفیدی است.

بسته بندی محصولات این برند نیز با همان هویت بصری طراحی شده.

  • طراحی لوگوی تصویری
  • طراحی لوگوی نوشتاری
  • طراحی لیبل لوازم ورزشی
  • طراحی جعبه لوازم