طراحی لوگو مجتمع استارتاپی آرتان1100

سفارش دهنده: آقای خانم قلیزاد / خرداد ۱۳۹۸

طراحی لوگو مجتمع استارتاپی آرتان1100 : آرتان 1100 در زمینه ی استارتاپ و سه زیر مجموعه که شامل کافه کارآفرینی، فضای کاراشتراکی، شتاب دهنده، است که فعالیت میکند. عدد 1100 از زمین لرزه ی تاریخی تبریز گرفته شده که بعد از آن از نو بنا نهاده شد.

  1. برای طراحی لوگو مجتمع استارتاپی آرتان 1100 هزاروصد از عدد 1100 استفاده شده که در واقع نشانگر استارتاپی است که به اوج می رساند. عدد صفر به موشکی تشبیه شده که در حال اوج گرفتن است.
  2. لوگوی کافه کا یا کافه کارآفرینی از ترکیب فنجان قهوه و لوگو تایپ کافه کا که به صورت خطی و پیوسته طراحی شده که حس روان و سیال را به مخاطب انتقال می دهد.
  3. لوگوی فضای کار اشتراکی ، در واقع روشی برای کار کردن است که شامل یک فضاکار که به صورت مشترک افراد می توانند کار کنند . برای طراحی این لوگو از حرف اول CO_Working space استفاده شد که به عنوان محیط کار مشترک و افراد به صورت دایره های تو پر اطراف حروف گرد آمده اند تا مفهوم فضای کار اشتراکی را به صورت ساده و مفهومی به مخاطب رساند.
  4. در نهایت لوگوی شتاپ دهنده ی آرتان، در واقع شتاب دهنده های آرتان به معنی شتاپ دهنده ی استارتاپ هاست که سکوی پرتابی برای موشک طراحی شده که در حال جدا شدن از سکو و در حال شتاب و اوج گرفتن است.
  • طراحی لوگو برای مجموعه آرتان
  • طراحی لوگو شتاب دهنده آرتان
  • طراحی لوگو فضای کاری اشتراکی آرتان
  • طراحی لوگوی کافه کا آرتان