اهمیت-لوگو-در-کسب-و-کار-ها

دلایل اهمیت لوگو برای کسب و کار ها

جهت مشاوره تماس بگیرید

اهمیت لوگو برای کسب و کار ها

خب اگر الان دارید این مطلب رو میخوانید پس دنیای لوگو و ارتقا کسب و کار ذهن شما را به خودش مشغول کرده. پس بریم باهم تا دلایل اهمیت لوگو برای کسب و کار ها را باهم مطالعه کنیم.

ممکن است حتی الان که این مقاله را می خوانید با خودتان بگوییدکه می توانم طراحی لوگو را کمی عقب تر بیندازم و به سراغ کارهای واجب تر بروم، مگر یک لوگو چقدر مهم و تاثیر گذار است؟داشتن یک لوگو یا لوگوتایپ حرفه ای که به خوبی طراحی شده باشد،باعث ایجاد اعتماد می شود.

با یک لوگو که خوب طراحی شده، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان بالقوه با شما کار کنند. لوگو باعث می شود تا، مردم درباره نوع ارائه محصولات و خدمات اصلی شما کنجکاو می شوند.لوگوهایی که در استدیو هنرمند طراحی شده، کسب و کارهایی در شهر تبریز است. لوگو این برند ها در ارتقا کسب و کارشان تاثیر مثبت گذاشته و در نگاه اول به لوگو، در مکان های عمومی نام برند به ذهن مخاطب می آید.

لوگو یالکو                لوگو هرمس

1. یک لوگوی خوب به کسب و کار شما هویت می بخشد :

پل رند، طراح معروف: ” یک آرم به طور مستقیم نمی فروشد، بلکه به برند شما اعتبار می بخشد. “

با داشتن یک لوگوی حرفه ای و زیبا کاربران به برند شما به چشم یک برند سطح پایین نگاه نمی کنند و حتی به صورت ناخودآگاه در درون آن ها حس خوبی نسبت به برند شما ایجاد می شود، به همین خاطر به وسیله یک لوگوی خوب می توانید نام تجاری خودتان را تقویت کند و حتی مخاطبین مخصوص خودتان را جذب نمایید!کسب و کار ها حدود 2 ثانیه فرصت دارن تا مشتریان را متقاعد کنند که محصولاتشان ارزش توجه داره. لوگو میتواند به سرعت توجه بینندگان رو جلب کنه. این توجه کوتاه مدت باعث میشه مصرف کنندگان از لحاظ ظاهری در مورد تجارت شما قضاوت کنن.

بیشتر بخوانید  طراحی و چاپ ست اداری

2. در ذهن مخاطبین ماندگار می شوید :

شاید مخاطبین شما اسم کسب و کار شما را نیز فراموش کنند. اما لوگو و لوگوتایپ شما در حافظه آن ها  باقی می ماند. اگه لوگو به خوبی طراحی شده باشه ، باعث جلب توجه مخاطب ها میشه و اونا رو  مشتاق میکنه تا درباره کسب و کارتون اطلاعات بیشتری کسب کنند.

لوگو پیتزا ۲۰۰۰                 لوگو کارن بی‌بی

3. لوگو هویت برند شماست:

برای اینکه یک برند شما هویتی اختصاصی داشته باشد که به هیچ کسب و کاری شبیه نباشد. باید هویت بصری کسب و کاراتان که شامل لوگو و ست اداری و سایر موارد است به صورت اختصاصی طراحی شود. هویتی که کسب و کار شما را ارتقا دهد و باعث پیشرفت برند شما شود.

4. شما رو از رقابت جدا میکنه:

لوگوی ارزش هاتون رو به مخاطبین نشون میده و هم نشون میده که چرا از رقیب هاتون بهتر هستین. پس سعی کنین لوگوی متفاوتی داشته باشین، چون لوگوی شما نشون دهنده ی حرفه ای بودن کسب و کار و برند شماست.

همان طور که اشاره کردیم، دلایل اهمیت لوگو برای کسب و کار ها بسیار فراتر از چیزی است که فکر می کنید گاهی مواقع یک لوگو حرفه ای باعث تغییرات تفکر مردم نسبت به برند و کسب و کار شما می شود گاهی مواقع یک لوگو می تواند سبک زندگی مردم را تغییر دهد همانند اپل که با لوگوی زیبا خود تبدیل به سبک زندگی مردم شده است، لوگو می تواند باعث سود بیش تر، محبوبیت بیش تر، کسب اعتماد بیشتر و در نهایت پیشرفت کسب و کار شما شود، اگر لوگوی ندارید و یا لوگوی الان کسب و کارتان مناسب نیست، همین الان به فکر یک لوگو خوب و حرفه ای برای کسب و کارتان باشید…

از جمله لوگو های کار شده در استدیو هنرمند که باعث شده در کسب و کار و یا برند مشتری اثر مثبت بزاره در تصاویر بالا مشاهده کردید.

بیشتر بخوانید  فرآیند طراحی لوگو در گیلان

افکار خود را به اشتراک گذارید