طراحی لوگو در مشهد

طراحی لوگو در مشهد

طراحی آرم و لوگو در مشهد

طراحی لوگو چرم پالت 1
طراحی لوگوتایپ 1باشگاه فردوس
طراحی لوگو و لوگوتایپ آس‌هوم 4
طراحی لوگو مسافرتی و جهانگردی الما 11
طراحی لوگو و لوگوتایپ شرکت راینو 7
طراحی-لوگو-و-لوگو‌تایپ-استودیو-معماری-المیرا-و-حامد-0

لوگو چیست و چه کاربردی دارد؟

لوگو یا آرم نمادی است برای بیان کردن یک جمله یا القا نمودن یک مفهوم. لوگو معرف و شناسه هر برند است، بنابراین شکل ظاهری آن اهمیت زیادی دارد مدتی است که طراحی لوگو و ویژگی های ظاهری آرم‌ها، مورد توجه صاحبان شرکت‌ها و مدیران کسب و کار قرار گرفته است.

طراحی لوگو در مشهد یک فرایند خلاقانه و چالش بر انگیز است که به تحقیقات فراوانی نیاز دارد.

طراحی لوگو، یکی از مراحل اولیه راه اندازی یک کسب و کار است که در ابتدای شروع پروراندن ایده آن، مورد بررسی قرار می گیرد.

گاهی اوقات طراحی لوگو شرکت‌ها، بسیار پیچیده و مبهم است و در عوض مواردی وجود دارند که لوگوی آنها بسیار ساده و درعین‌فاقد جذابیت است.

در ساده ترین حالت ممکن لوگو ترکیبی از تصاویر و نوشته ها است. این ترکیب برای تشخیص برندهای مختلف از هم استفاده می شوند. یک لوگوی خوب می تواند برای شرکت شما اساسی ترین نیاز باشد.

لوگوی شما به مشتریان نشان می دهد که شما چه کاری انجام می دهید، چه کسی هستید .و به چه چیزی اهمیت می دهید. اینها مسئولیت های بسیاری هستند که طراحی لوگو برگردن یک تصویر کوچک افتاده اند.

 

طراحی لوگو در تهران

طراحی لوگو در مشهد

طراحی لوگو در مشهد یک فرایند خلاقانه و چالش بر انگیز است که به تحقیقات فراوانی نیاز دارد. باید از کسب و کار اطلاعات زیادی داشته باشیم. همچنین نیاز است که مشتریان این کسب و کار را بشناسیم. برای طراحی لوگو باید اصول اساسی طراحی لوگو را بدانیم. اگر با طراحان درستی همکاری کنید و فرایند های دقیقی را طی کنید، لوگویی بدست خواهید آورد که شرکت شما عاشق آن خواهد شد (و مردم این لوگو را درک خواهند کرد).

بیشتر بخوانید  طراحی لوگو در ارومیه

انواع لوگو

لوگو حرفه ای به عنوان بخش مهم از هویت برند، یک نماد بصری پر از معنی است که میتواند در یک لحظه ذات و اعتبار نام تجاری (نام برند) شما به مشتریان نشان دهد.

لوگو تایپ

این نوع لوگو با کنار هم چیدن حروف تشکیل می شود. برای سفارش لوگو به صورت تایپوگرافی، طراح باید به خوبی به مسئله آناتومی حروف و بحث پیوستگی در طراحی، مسلط باشد تا با یک هارمونی درست و منسجم بتواند لوگو را طراحی کند. لوگوتایپ‌ها همواره زیبایی های بصری جذابی را تولید می کنند.

بعضی از افراد نیز، لوگوتایپ‌ها را با عنوان “طراحی لوگو اسم” می شناسند.

لوگو تایپ
طراحی لوگو ی پوشاک هرمس 3
طراحی لوگو موبلمان هوم استار 1

لوگو تصویری

این لوگو به وسیله اشکال، آیکون ها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شود که یک نماد بصری را برای آن کسب و کار خلق می کند. طراحی این نوع لوگو آن هم به صورت ساده و با مفهوم، کار مشکلی در بین طراحان است. در طراحی لوگو تصویری نیز از تایپ های ساده برای اسم شرکت نیز می توان استفاده کرد.

لوگو تلفیقی

این لوگو همانطور که از اسمش نیز پیداست، از تلفیق تایپوگرافی و تصویرگری تولید می شود. لوگویی به مراتب سخت تر و وقت گیرتر از سایر لوگو‌ها است. زیرا مباحث مختلف لوگوتایپ و لوگو تصویری را شامل می شود که این دو بخش به صورت جداگانه باید به گونه ای طراحی شوند که هماهنگی محکمی بین آنها وجود داشته باشد.

طراحی حرفه ای لوگو در مشهد

طراحی حرفه ای لوگو یعنی که بازار مناسبی را هدف قرار دهیم.ل

بیشتر بخوانید  فرآیند طراحی لوگو در گیلان

وگوی شما باید پیام درستی را در خود داشته باشد که باعث می شود تا کسب و کار شما سودآورتر شود. اصلا مهم نیست که چقدر شرکت، خدمات و محصولات شماخوب باشد، اگر لوگوی خود را به طور حرفه ای طراحی نکرده باشید، شرکت شما با مشکل رو به رو خواهد شد.

ممکن است این جمله به نظر زیاده روی برسد، اما در واقعیت یک برند اشتباه باعث می شود که مشتریان اشتباهی نیز به طرف شما بیایند و این مشکل ممکن است خیلی هزینه بر شود.

طراحی لوگو شرکت معماری
طراحی لوگو گالری آی آرت1
طراحی لوگو شرکت صوفی4

قیمت طراحی لوگو در مشهد

برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو در مشهد می توانید با ما در استودیو طراحی هنرمند تماس بگیرید.

در استودیو طراحی هنرمند با توجه به مواردی که انجام می‌دهیم، قیمت کار را مشخص می‌کنیم.

در مراحل ابتدایی کار با برگزاری جلسات آنلاین مختلف و ارسال فرم و بریف لوگو، سعی بر شناخت و نیازهای کسب و کار شما داریم. در این مرحله ابتدا مشخص می‌شود که شما چه سبک از انواع لوگو رو دوست داشته و از چه سبک‌هایی خوشتان نمی‌آید.

بعد از آن با بررسی اهداف برند، رنگ سازمانی، ابعاد برند و مابقی موارد، به درک درستی از نیازها و خواسته‌های کارفرما می‌رسیم.

موضوع بعدی که در روند کار تاثیر گذار است بحث حرفه‌ای و اصولی بودن لوگو می‌باشد.

ما در استودیو طراحی هنرمند صرفا کار با نرم افزار نمیکنیم و برای طراحی یک اتود خاص ساعت ها و روزها زمان می گذاریم تا بتوانیم بهترین و شایسته ترین لوگو را به کارفرما تحویل دهیم.

بیشتر بخوانید  مزایای استفاده از بروشور

خدمات استودیو طراحی هنرمند

شرکت استودیو هنرمند به عنوان بهترین شرکت طراحی لوگو در مشهد و سایر شهرهای ایران و با داشتن نمونه های متعدد ساخت لوگو حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در استودیو هنرمند در مشهد، تمامی سفارش های طراحی لوگو را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگوی حرفه ای متوجه می شویم.

فرم ها و سوالات مربوط به روند طراحی لوگو برای مشتری ارسال می شود و با توجه به پاسخ های کارفرما، شروع طراحی و ساخت یک لوگوی حرفه ای و متمایز آغاز می شود.

ما سه لوگو را برای کارفرما آماده می کنیم که به ترتیب زیر می باشد.

  1. طراحی لوگوی اول با توجه به پاسخ سوالاتی است که کارفرما در فرم های ارسالی برای ما فرستاده است.
  2. ساخت لوگوی دوم با توجه به بررسی بازار هدف، برندینگ مجموعه، بررسی مخاطبان، بررسی شرایط کلی برند، اهداف بلند مدت و … می باشد.
  3. در طراحی لوگوی سوم نیز، دو شرایط قبلی در نظر گرفته شده و در نهایت، لوگویی متناسب با شرایط 1 و 2 تحویل کارفرما می شود.

ما تمامی اصول را در سفارش طراحی لوگو در مشهد را در نظر می گیریم تا کارفرما، رضایت حداکثری را از کار ما داشته باشد و از آنجایی که لوگوی طراحی شده به صورت کاملا اختصاصی و انحصاری طراحی می‌شود، می توان لوگوها را، به ساده ترین حالت به ثبت رساند.

افکار خود را به اشتراک گذارید