برنامه طراحی لوگو

بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو

نرم افزار های طراحی لوگو

استفاده از یک نرم افزار های طراحی لوگو به شما کمک میکند تا یک لوگو را با کمی زحمت و البته با داشتن مهارت در طراحی و تصور طرحی زیبا ، در آن نرم افزار ایجاد کنید. البته میتوانید یک فریلنسر حرفه ای یا یک شرکت را برای طراحی آرم خود انتخاب کنید، اما گاهی اوقات به دلیل محدودیت در بودجه و یا دلایل دیگر ممکن است بخواهید خودتان این کار را انجام دهید و یا اصلا علاقه مند باشید وارد این حرفه شوید و خودتان یک مختصص در حوزه طراحی لوگو شوید.

چگونه بهترین نرم افزار را برای طراحی لوگو انتخاب کنیم؟

یک نرم افزار طراحی لوگو ویژگی ها مختلفی را برای ایجاد یک لوگو زیبا و مناسب برای کسب و کار شما فراهم میکند. به دلیل این که اکثر ما از نسخه های کرک شده این نرم افزار ها استفاده میکنیم دستمان در انتخاب نرم افزار ها بسیار بازتر است،بنابراین از فیلتر قیمت عبور میکنیم و نرم افزار ها را بر اساس حرفه ای و منعطف بودن مورد بررسی قرار می دهیم . هر نرم افزاری که برای کار انتخاب میکنیم باید به اندازه ای کارآمد باشد تا بدون تلاش زیاد و در سریع ترین زمان خروجی کار ما آماده شود.دو مورد زیر در انتخاب نرم افزار حائز اهمیت است:

راحتی در استفاده

استفاده از نرم افزار طراحی لوگو باید آسان باشد.به طوری که حتی یک تازه کار بتواند از آن استفاده کند.معمولا نرم افزار های طراحی لوگو دارای قابلیت Drog And Drop (کشیدن و رها کردن) هستند تا کار را برای ما آسان کنند.

ویژگی ها

 یکی دیگر از عوامل بسیار مهم این است که نرم افزار انتخاب شده به شما چه ویژگی هایی ارائه میدهد.میتوانید قبل از انتخاب نهایی این آزمایش را انجام دهید.مطمئن شوید که نرم افزار طراحی لوگو چه امکاناتی به شما میدهد و قابلیت سفارشی سازی آن تا چه حد است.

بیشتر بخوانید  طراحی لوگو در شیراز

5 نرم افزار برتر طراحی لوگو

Adobe illustrator

برنامه Adobe Illustrator یکی از برنامه های فوق العاده Adobe creative suite است. این برنامه دارای ویژگی های فراوانی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا در کمترین زمان آرم‌ های فوق‌ العاده‌ای طراحی کنید. این برنامه به دلیل آن که برای طراحی برداری استفاده می شود تا حد زیادی بهترین ویرایشگر گرافیک برداری است. شما به وسیله این برنامه می توانید به راحتی طراحی لوگو خود را مدیریت کنید و یک لوگو جذاب برای کسب و کار خود بسازید. این برنامه همچنین یک انجمن دارد که می توانید با کاربران دیگر این برنامه نیز گفتگو کنید و از تجربیات آنها استفاده ببرید. نسخه حرفه ای این برنامه تقریبا ۲۱ دلار در ماه می باشد و ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه رایگان ارائه میدهد.

اپلیکیشن طراحی لوگو Canva

برنامه Canva یک نرم افزار قدرتمند طراحی لوگو آنلاین است. هر کسب و کاری میتواند با این برنامه لوگو های چشمگیر و جذاب ایجاد کند. با اینکه این برنامه قابلیت های قدرتمند و زیادی دارد ساده نیز هست. یعنی اگر شما آماتور هستید می توانید به سادگی از این برنامه استفاده کنید. این برنامه نسخه رایگان دارد و شما می توانید ابتدا با نسخه رایگان آن کار کنید و بعد از آن که از این برنامه رضایت داشتید برای باز شدن قابلیت های بیشتر برنامه نسخه حرفه ای آن را تهیه کنید. این برنامه دارای بیش از ۵۰ هزار قالب آماده و رایگان است. همچنین شما میتوانید فایل های خارج از این برنامه را با کشیدن و رها کردن داخل برنامه به راحتی وارد کنید. همچنین پس از تمام شدن ساخت لوگو می توانید از طریق پیام رسان ها لوگو خود را به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید  اصول طراحی ست اداری

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای کامپیوتر CorelDRAW

مهم نیست شما مبتدی هستید و یا حرفه ای، برنامه CorelDRAW برای طراحی لوگو می تواند کاربردی باشد. برنامه CorelDRAW میتوانید لوگو های بسیار جذابی برای کسب و کار شما درست کند. زمانی که شما لوگو خود را با این برنامه می سازید لوگو های شما بسیار حرفه‌ ای و از نظر کیفیت بسیار بالا هستند. این برنامه انعطاف پذیری بی نظیری دارد و شما می توانید از رنگهای مختلف برای ساخت لوگو خود استفاده کنید. نسخه معمولی این برنامه رایگان است اما نسخه حرفه ای کمی هزینه دارد.

نرم افزار طراحی لوگو برای کامپیوتر Adobe Spark

نرم افزار Adobe Spark یکی از نرم افزارهای طراحی برند است. این برنامه قابلیت های زیادی برای شما دارد تا لوگو خود را هرچه بهتر و جذاب تر بسازید و بتوانید از آن استفاده کنید. برای این کار کافیست چند دقیقه وقت بگذارید و لوگو خود را با استفاده از این نرم افزار بسازید. این برنامه در ابتدا رایگان است اما بعد از استفاده می توانید نسخه حرفه‌ ای آن را دریافت کنید و قابلیت های حرفه ای تر آنرا استفاده کنید تا لوگو شما از قبل جذاب تر شود و کسب و کار شما بیشتر رشد کند.

نرم افزار طراحی لوگو پیشرفته Adobe Photoshop

برنامه Adobe Photoshop یکی از معروف ترین نرم افزارهای طراحی لوگو است. این برنامه نیاز به توضیح ندارد زیرا طراحی لوگو کسانی که در این حوزه کار میکنند می دانند که این برنامه چقدر خوب و کاربردی در طراحی لوگو است. شما برای استفاده از این برنامه باید کمی به طراحی لوگو اشراف داشته باشید. این نرم افزار ویژگی های مثال زدنی مختلفی مانند فیلتر های هنری، سطوح رنگ، بافت و بسیاری از موارد دیگر را دارا است. اگر شما قصد دارید با این برنامه کار کنید ابتدا باید کمی مهارت های فتوشاپی را بلد باشید. این برنامه رایگان است اما نسخه حرفه ای آن هزینه دارد.

بیشتر بخوانید  نرم افزار های طراحی لوگو موشن

نتیجه گیری

در زمان انتخاب نرم افزار طراحی اگر میخواهید از نرم افزار به صورت آنلاین استفاده کنید ، (به دلیل سبک بودن ) ، نمیتوانید از برنامه هایی نظیر فتوشاپ یا ایلوستریتور که اصلی ترین ابزار های یک گرافیست حرفه ای است انتظار داشته باشید تا بر بستر اینترنت نیز به خوبی کار کنند.

اکثر طراحان و گرافیستان حرفه ای از بیش از یک نرم افزار برای کار های خود استفاده میکنند،البته در این رابطه بحث های زیادی وجود دارد و هر طراح استراتژی و سبک کاری خودش را دارد. با این حال بهتر است که برای حرفه ای شدن در این کار از نرم افزار های مختلف استفاده کنید تا با ترکیب آن ها بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

به خاطر داشته باشید که این نرم افزار ها صرفا ابزار های پیاده سازی طرح شما هستند و داشتن دانش طراحی و گرافیک به همراه تجربیات شخصی و البته خلاقیت زیاد و داشتن مهارت طراحی از مهم ترین ویژگی های یک گرافیست و طراح حرفه ای است.

به خاطر داشته باشید که شما باید قدم به قدم و با تمرین های زیاد پیشرفت کنید و نمیتوانید انتظار داشته باشید تا در زمان کوتاه به یک گرافیست حرفه ای تبدیل شوید،همان طور که گفتیم نرم افزار ها صرفا ابزار های پیاده سازی کار شما هستند و حتی با حرفه ای بودن در آن ها نمیتوانید خود را یک گرافیست حرفه ای بدانید.

افکار خود را به اشتراک گذارید