طراحی لوگو سالن آرایشی

طراحی لوگو سالن آرایشی

برند سازی درست از مواردی است که می تواند یک کسب و کار را به هدف مورد نظر برساند و به پیشرفتی که مطلوب است برساند. طراحی لوگو سالن آرایشی یکی از قدم های مهمی است که لازم است در جهت برند سازی و رسمی کردن سالن زیبایی به درست ترین شکل ممکن برداشته شود تا رشد و پیشرفت را برای سالن زیبایی به ارمغان آورد.

طراحی لوگو سالن آرایشی

یکی از حوزه های کاری که بازار رقابت آن رشد خیلی شدیدی داشته است سالن های آرایشی و زیبایی می باشند که روز به روز به تعداد فعالانی که در این زمینه مشغول می باشند افزوده می شود. برای مطرح شدن در این عرصه لازم است که نه تنها خدمات حرفه ای تر و بهتری را ارائه نمائید بلکه لازم است به شکل درست و اصولی برند سازی را برای سالن آرایشی و زیبایی خود انجام دهید که یکی از مراحل مورد نیاز برای این برند سازی طراحی لوگو سالن آرایشی می باشد. موارد مختلفی هستند که لازم است در زمان طراحی لوگو برای یک مرکز زیبایی به آن دقت کنید و با انتخاب اصولی هر کدام از المان ها و به کاربردن صحیح آن ها می توانید لوگویی بسازید که ساده و شیک و به یاد ماندنی باشند و به نحوی در خاطر مخاطبان ثبت شود که زمانی که به فکر انجام یک خدمت زیبایی بیافتند لوگو سالن آرایشی و زیبایی مورد نظر به خاطرشان بیاید و آن ها را به این مرکز زیبایی سوق دهد. پس نباید دیزاین لوگو مرکز زیبایی را دست کم بگیرید.

بیشتر بخوانید  فرآیند طراحی لوگو در کرمان

ویژگی های یک لوگو سالن زیبایی

موارد مختلفی بر لوگو های کسب و کار های مختلف موثر هستند برای مثال برای طراحی لوگو یک آژانس مسافرتی لازم است مواردی مثل سادگی ، رنگ های مثل سفید و آبی و … و سمبل های مختلفی که به مسافرت مربوط هستند را استفاده کنید تا بهترین مفهوم از لوگو نهایی به دست آید. همین موارد برای طراحی لوگو سالن آرایشی نیز اهمیت دارند و لازم است به بهترین شکل تحقیقات لازم انجام شود تا المان ها و باید و نباید های یک لوگو مناسب سالن زیبایی درک شود و سپس به طراحی لوگو آرایشی پرداخته شود. برای درک این موارد می توانید لوگوهای سالن های زیبایی و آرایشی مطرح را نگاه کرده و نکته های مشترک و جذاب آن ها را کف کنید و با الهام گرفتن از آن ها طراحی لوگو سالن زیبایی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. نکته ای که لازم است در نظر بگیرید این است که تقلید نکنید . برای طراحی لوگو سالن آرایشی باید رنگ سازمانی ، نماد ها و المان ها و نوع لوگو، فونت مناسب  و … را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنید تا تاثیر لوگو را بهبود ببخشد.

طراحی لوگو و لوگوتایپ سالن آرایشی اقدم
اغلب محصولات مصرفی سالن زیبایی اقدم از مایعات طبیعی می‌باشد. برای طراحی لوگوی این برند، ما با تاکید به خاصیت گیاهی این محصولات، حرف اول (A)..

انتخاب رنگ مناسب برای لوگو سالن زیبایی

ممکن است با مروری بر تعدادی از لوگو های طراحی شده برای استودیو های زیبایی طراحی لوگو رنگ ها را مشاهده کنید. ممکن است برخی از لوگو ها از رنگ های روشن و فانتزی استفاده کنند یا برخی ترجیح دهند که رنگ غالب در لوگو آن ها رنگی کلاسیک مانند سیاه و سفید باشد. دقت داشته باشید که در زمان انتخاب پالت رنگ برای طراحی لوگو زیبایی، مشتریان آن سالن را نیز در نظر داشته باشید. پالت باید مطابق با سلیقه آن ها باشد و البته بتواند احساسی که در کسب و کار شما هست را نیز به مخاطبان منتقل کند. در ادامه تعدادی از رنگ هایی که بیشترین استفاده را هنگام طراحی لوگو سالن زیبایی و زیبایی از آن ها می شود معرفی شده است:

  • قرمز
  • صورتی
  • سفید
  • آبی
  • سبز
  • هلویی
بیشتر بخوانید  اهمیت طراحی لوگو در بازاریابی

این رنگ های ملایم در دسته رنگ های مورد علاقه بانوان قرار دارند و می توانند مخاطبان را سرشار از احساس شادی نموده و آن ها را به این سالن زیبایی علاقمند کنند اینگونه می توانند با یک انتخاب رنگ درست در زمان طراحی لوگو سالن آرایشی از رقبای خود پیشی بگیرند. با انجام تمامی مواردی که لازم است در زمان دیزاین لوگو در نظر بگیرید می توانید یک لوگو مناسب برای مرکز زیبایی خود داشته باشید و به موفقیت کسب و کار خود کمک بزرگی کنید.

افکار خود را به اشتراک گذارید