انواع خدمات شرکت های تبلیغاتی

انواع خدمات شرکت های تبلیغاتی

جهت مشاوره تماس بگیرید

خدمات شرکت های تبلیغاتی

شرکت های تبلیغاتی امروزه به دلیل محبوبیت یافتن تبلیغات در میان مردم و طراحی لوگو نوع کسب و کار، در سطح جهان بسیار گسترده شده اند. تبلیغات ارزش خود را در میان همگان به دست آورده است. به طوری که بدون تبلیغات رشد بسیار آرامی خواهند داشت به نسبت مجموعه ای که از تبلیغات برای شناساندن خود استفاده می کنند. این شرکت های تبلیغاتی خدمات تخصصی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند. مثلا:

  • برنامه ریزی تبلیغاتی،
  • توسعه برنامه های بازاریابی،
  • مدیریت،
  • اجرای برنامه ها برای مشتریان.

فهرست

  1. ویژگی های شرکت تبلیغاتی
  2. وظایف شرکت های تبلیغاتی
  3. چگونه شرکت تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟
  4. انواع شرکت های تبلیغاتی
  5. سوالات متداول خدمات شرکت های تبلیغاتی

 

 بازاریابی و تبلیغات یک برند در یک حوزه روندی طولانی نیاز دارد. البته علاوه بر زمان، افراد متخصص در حوزه تبلیغات و بازاریابی باید همراهی کنند. این شرکت ها کوچک ترین خدمات تبلیغاتی تا خدمات گسترده و تخصصی در زمینه بازاریابی را به صورت مستقل انجام می دهد.

درست است که شرکت های تبلیغاتی  زیادی هستند در تمام نقاط جهان که مشغول به ارائه خدمات در حوزه بازار یابی هستند ولی تمام این موسسات قادر نمی باشند به درستی تقاضا های مشتریان خود بر را به طور کامل برآورده سازند. چرا که یک شرکت تبلیغاتی برای به درستی ارائه دادن خدمات بازاریابی و تبلیغاتی می بایست ویژگی های منحصر به فرد و مسئولیت پذیری بالایی داشته باشد.

ویژگی های شرکت تبلیغاتی

  • داشتن کارمندانی متخصص و حرفه ای در زمینه فعالیت خود
  • قدرت ارائه خدماتی در تمام حوزه ها
  • داشتن افراد متخصص برای هر حوزه
  • داشتن برنامه برای فعالیت در فضای مجازی و همچنین استقرار در آن
  • برقراری ارتباطی موثر با مشتری های جدید و قدیمی
  • به منظور اطمینان بخشی در طراحی لوگو دوره های زمانی می بایست خروجی های موثر در رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت ارائه دهند.
  • فعالیت مستمر داشتن در دنیای آنلاین
  • ایجاد ارزش های بالا در برابر پول هزینه شده

تبلیغات

وظایف شرکت های تبلیغاتی

ایده پردازی

از ابتدایی ترین وظایف شرکت های تبلیغاتی ایده پردازی می باشد. این ایده طی مراحلی با توجه به نظر مشتری و سنجش ایده های مختلف و آزمون و خطا،شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید  اهمیت متحرک سازی لوگو

طراحی و اجرای انواع تبلیغات

شرکت های تبلیغاتی باید بتوانند به طراحی و اجرای انواع تبلیغات چاپی، رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی را طرح ریزی و اجرا نمایند تا بتوانند به درستی توجه عمومی را به سمت برند یا محصول تبلیغاتی جلب نمایند. این نوع تبلیغات نیاز به برنامه ریزی و تعیین استراتژی های اصولی دارد و شرکت تبلیغاتی وظیفه دارد مدیریت و اجرای تمامی این برنامه ریزی ها و استراتژی ها را بر عهده گیرد.

تعیین زمان و مکان مناسب برای تبلیغ

تعیین زمان و مکان ارائه یک تبلیغ نیز بر عهده شرکت های تبلیغاتی است. تبلیغ های متفاوت در زمان خاص و در صورتی که در مکان مناسبی دیده شوند می توانند بازدهی و بازخورد بیشتری داشته باشند؛ از همین رو متخصصین بازاریابی باید این زمان ها و پلتفرم های مناسب را شناسایی کرده و از آن ها به درستی استفاده نمایند.

اجرای کمپین

طراحی و اجرای انواع کمپین های بازاریابی نیز از وظایف مهم شرکت های تبلیغاتی می باشد. کمپین تبلیغاتی، متشکل از چند نوع فعالیت مختلف است. که این فعالیت ها در عین تفاوت به صورت یکپارچه و همزمان، یک پیام تبلیغاتی را به مخاطبین هدف می رسانند. طراحی و اجرای طراحی لوگو کمپین ها باید توسط افراد متخصص انجام پذیرد .

یکپارچه سازی برند

خدمات برندینگ و یکپارچه سازی برند دارای سلسله مراتب خاصی بوده که رعایت کردن آن می تواند کمک زیادی به موفقیت در برندسازی ککند . این مراحل عبارت اند از:

  • تحقیقات، مطالعه و ارزیابی برند
  • تدوین برنامه ای جامع جهت زیرساخت برند
  • هویت دیداری، شنیداری، کلامی و هویت رفتاری سازمانی برند
  • جایگاه سازی برند

خدمات محتوا

محتوا از اهمیت بالایی در کسب و کارها برخوردار است. چرا که بخش اعظم جذب مشتری در بازاریابی، توسط محتوای هدفمند و ارزشمند انجام می پذیرد. بنابراین یک شرکـت تبلیغاتی موفق می بایست محتوایی ارزشمند طبق نیاز مشتری و بازار، متناسب با انواع مناسبت ها، برنامه های تلویزیونی، انیمیشن ها و غیره ارائه دهد. در واقع پیام یک برند یا یک کمپین تبلیغاتی از طریق محتوا به مخاطب منتقل می شود و رسانه های تبلیغاتی تنها نقش یک ابزار انتقال را برعهده دارند.

چگونه شرکت تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟

امروزه شرکت های تبلیغاتی بسیاری وجود دارند که این زیاد بودن شرکت های تبلیغاتی می تواند موجب سردرگمی شما شود که کدام شرکت تبلیغاتی را انتخاب کنم. خدمات شرکت های تبلیغاتی می تواند با هم متفاوت باشد یا کیفیت بالا و یا پاپین تری در خدمات آن ها وجود داشته باشد. در ادامه چند مورد را آورده ایم که به شما در انتخاب شرکت تبلیغاتی مناسب یاری می ردهند.

بیشتر بخوانید  مراحل ثبت برند

چگونگی استفاده از خدمات شرکـت های تبلیغاتی

بیشتر شرکت های تبلیغاتی در ابتدای کار اغلب جلسات مشاوره رایگان برای پاسخ دهی به سوالات مشتریان برگزار می کنند؛ به منظور بهره گرفتن از این جلسات مشاوره می توان به وب سایت این شـرکت ها رفته که بیشتر آن ها با یک جستجوی ساده در گوگل قابل یافتن می باشد، و یا اینکه از طریق تماس تلفنی با این شرکـت ها هماهنگی های لازم را صورت داد . علاوه بر این موارد، امکان مراجعه حضوری به اغلب این شرکت ها هست.

هزینه خدمات شرکت های تبلیغاتی

خدمات دیجیتال مارکتینگ خدماتی دارای تنوع بالا هستند و ممکن می باشد برای اهداف تبلیغاتی متفاوت برخی یا طراحی لوگو این خدمات را بهره برد ؛ از طرفی شـرکت های مختلف تبلیغاتی دارای تعرفه های متفاوتی برای ارائه خدمات بازاریابی می باشند و این عامل ها می توانند هزینه ها را جا به جا سازند؛ به همین دلیل هم نمی توان هزینه ثابتی برای این خدمات تعیین ساخت.

شرکت-تبلیغاتی

تناسب خدمات شرکت های تبلیغاتی با نوع برند

برای سنجش اینکه کدام یک از خدمات شرکـت های تبلیغاتی می تواند برای برند شما موثر واقع شود،بستگی به اهداف، خواسته های تبلیغاتی، نوع برند شما، بودجه های هزینه شده برای استفاده از خدمات و نظر کارشناسان و متخصصان تبلیغات دارد. ممکن است تنها یک نوع از این خدمات پاسخگوی نیاز های برند شما باشد یا استفاده از طراحی لوگو ی خدمات طبق یک برنامه ریزی تخصصی بتواند موثر واقع شود.

انواع شرکت های تبلیغاتی

  • شرکت تبلیغاتی کامل

اگر بخواهید برند یا کاری که شما انجام می دهید به درستی دیده شود و رونق خوبی داشته باشد باید در تمامی حوزه ها تبلیغات مؤثری انجام دهید، و برای اینکار بهتر است با شرکـت های تبلیغاتی همکاری داشته باشید. یک شرکت تبلیغاتی با خدمات کاملی که ارائه می دهد می تواند محدوده وسیعی از خدمات بازاریابی را برایتان فراهم کند.

  • شرکت تبلیغـاتی مدولار
بیشتر بخوانید  فرآیند طراحی لوگو در اصفهان

شرکت تبلیغاتـی مدولار یک شرکت تبلیـغاتی با خدمات کامل می باشند که خدمات خود را بر اساس نیازهای خود از آژانس تبلیغاتی دریافت می کند. بنابراین مشتری ممکن است بخواهد با بخش خلاق کانون ارتباط داشته و یک کمپین تبلیغاتی مؤثر ایجاد نماید و از سایر خدمات در شرکـت های دیگر بهره مند شود.

  • شرکت تبلیغاتی در داخل شرکت

برخی از شرکت ها دوست دارند کنترل نزدیک تری به تبلیغات داشته باشند. به همین خاطر از شرکـت تبلیغاتی در داخل شرکـت خود استفاده می کنند. این نوع شرکـت تبلیغاتی کلا متعلق به تبلیغ کننده است. این کانون تمامی کارهایی که یک شرکت تبلیغاتی خارجی انجام می دهد را به خوبی اجرا خواهد کرد. تفاوت بین شرکـت تبلیغاتی در شرکـت و دپارتمان تبلیغاتی این است که گزینه اول می تواند مشتریان متعددی را مدیریت کند اما دپارتمان تبلیغاتی تنها متعلق به همان شرکت است و نمی تواند مشتری خارج از شرکت داشته باشد.

سوالات متداول خدمات شرکت های تبلیغاتی

  • چگونگی اقدام برای استفاده از خدمات شرکت تبلیغاتی
    • شرکت های تبلیغاتی اغلب جلسات مشاوره رایگان برای پاسخ دهی به سوالات مشتریان برگزار می کنند برای اینکه بتوانید از این جلسات استفاده کنید می توانید به وب سایت این شرکت ها مراجعه کنید که با یک جستجوی ساده در گوگل در دسترس خواهند بود و یا با شرکت تماس گرفته و درخواست جلسه و مراجعه حضوری بدهید.
  • هزینه خدمات شرکت های تبلیغاتی
    • خدمات دیجیتال مارکتینگ تنوع زیادی دارند و ممکن است برای اهداف تبلیغاتی متفاوت از برخی یا طراحی لوگو این خدمات استفاده نمایند؛ از طرفی شرکت های مختلف تبلیغاتی تعرفه های متفاوتی برای ارائه خدمات بازاریابی داشته و این عوامل می توانند هزینه ها را جا به جا نمایند؛ به همین دلیل هم نمی توان هزینه ثابتی برای این خدمات ارائه داد.
  • انتخاب بهترین نوع از خدمات شرکت های تبلیغاتی
    • اینکه کدام یک از خدمات شرکت های تبلیغاتی می تواند برای برند شما باشد به اهداف، خواسته های تبلیغاتی، نوع برند، بودجه های هزینه شده برای استفاده از خدمات و نظر کارشناسان و متخصصان شرکت تبلیغات وابسته است. ممکن است تنها یک نوع از این خدمات پاسخگوی نیاز های برند شما باشد و یا لازم باشد از طراحی لوگو ی خدمات طبق یک برنامه ریزی تخصصی استفاده نمایند.

افکار خود را به اشتراک گذارید